Home » Inediti in Italia » Inediti in Italia: Cover Reveal “Tap” A Lovibond novel di Georgia Cates e annuncio nuova serie

Inediti in Italia: Cover Reveal “Tap” A Lovibond novel di Georgia Cates e annuncio nuova serie

 

 

 

Tap Cover

 
Blurb_NUOVO

Tap Cover

A faceless name. That’s all she was when I agreed to play a part in deceiving her. But then the unplanned happened.

We met. And all I wanted from her was a dirty weekend . . . until that wasn’t enough and I longed for so much more.

Lawrence Thorn suddenly means the world to me. And that’s a problem. She’s my business partner’s sister. Forbidden fruit. Pursuing her can mean trouble for me at Lovibond Brewery. But I don’t care.

I yearn for her skin against mine.

I crave her smell on my body.

I want to make her laugh and then hear her moan my name.

And she does for a brief moment in time.

But Lawrence wants more than I’m able to give. And it’s a damn shame because there’s no one on earth I want more than her.

An epic love.

A miserable ending.

Unless it’s not.

 

ADD TO GOODREADS

 

 

About the Author rfs 1

 

georgia-cates

Georgia resides in rural Mississippi with her wonderful husband, Jeff, and their two beautiful daughters. She spent fourteen years as a labor and delivery nurse before she decided to pursue her dream of becoming an author and hasn’t looked back yet.

When she’s not writing, she’s thinking about writing. When she’s being domestic, she’s listening to her iPod and visualizing scenes for her current work in progress. Every story coming from her always has a song to inspire it.

Representation: All questions regarding subsidiary rights for any of my books, inquiries regarding foreign translation and film rights should be directed to Jane Dystel of Dystel & Goderich.

 

 

Trama

Un nome senza volto. Questo è tutto ciò che lei era quando ho accettato di fare la mia parte per imbrogliarla. Ma poi è successa una cosa non prevista.

Ci siamo incontrati. E tutto quello che volevo da lei era un weekend dissoluto… ma quello non era stato sufficiente, desideravo molto di più.

Lawrence Thorn all’improvviso significava tutto per me. E quello era un problema. Lei era la socia d’affari di mia sorella. Un frutto proibito. Darle la caccia poteva solo portare guai per me al Birrificio Lovibond. Ma non mi importava.

Desideravo sentire la sua pelle contro la mia.

Bramavo di avere il suo profumo sulla mia pelle.

Volevo farla ridere e poi sentirla gemere il mio nome.

E lo ha fatto per un breve periodo.

 Ma Lawrence voleva di più di ciò che ero in grado di darle. Ed era un maledetto peccato, perché non c’era nessuno al mondo che volessi più di lei.

Un amore epico.

Un finale infelice.

Tranne che non lo era.

 

 

Biografia

 

Georgia risiede nelle zone di campagna del Mississippi, con il suo meraviglioso marito Jeff e le loro due bellissime figlie. Ha lavorato come ostetrica per quattordici anni, prima di decidere di inseguire il suo sogno di diventare un’autrice e non ci ha più ripensato.

Quando non scrive, pensa a scrivere. Quando sta facendo le faccende di casa, ascolta l’iPod e visualizza scene per il lavoro che ha in corso. Ogni storia che scrive è sempre stata ispirata da una canzone.

Rappresentanza: Tutte le domande relative ai diritti sussidiari di tutti i miei libri,  le richieste d’informazione in materia di diritti di traduzione e film, devono essere indirizzate a  Jane Dystel della Dystel & Goderich.

 

 

Traduzione a cura di: PiperitaPatty

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

StaffRFS

StaffRFS

Lascia un Commento